My Intro for new blog...

| Thursday, September 12, 2013
Assalamualaikum pembaca belog,

Dulu Saya ada blog, tapi dah da activate sekarang dah tak boleh buka sebab dah kne delete oleh mr blogspot.

So untuk permulaan blog yang baru ni saya nak ucapkan jutaan TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA KEPADA LECTURE SAYA EN HASMAN BIN ABDUL MANAN kerana telah menggalakkan saya kembali active sebagai blogger ... haha sebenarnya untuk subjek E-commerce dan blog ini adalah salah satu projek yang telah diberikan oleh En Hasman sebagai tugasan untuk subjek ini, saya perlu update blog ini pada setiap minggu.Semoga saya akan mendapat A+++ untuk subjek ini dan subjek-subjek yang lain.. Amin..


Sekian isi kandungan yang ringkas... Terima Kasih...

NotaKaki: BELOG INI UNDER CONSTRUCTION, AKAN DIBANGUNKAN DARI MASA KE SEMASA...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Coretan Penaku
Minimum Viewing Requirements: Google Chrome | IE 10