Brides Maid...

| Wednesday, October 23, 2013
Sungguh sekejap masa berlalu...
Macam baru semalam main masak-masak dengan menggunakan periuk lama, bakar daun kering bersama depan rumah tok wan...
sekarang sorang demi seorang masuk ke fasa kehidupan yang seterusnya di alam nyata..
sorang demi seorang sepupu ku berkahwin..
Aku memang banyak sepupu..
Tapi yang baya aku kebanyakkanya akan mendirikan dan sudah pun mendirikan rumah tangga...
Kira aku ni yang paling muda... so.. terpaksalah menjadi pengapit dorang ni haaa.. 


Zaman Hingusan.. Setengah dari gambar di atas telah dan akan berkahwin...


Kami bersaudara... hihi
Sepupu belah mama memang banyak
Pahang, Penang, Perak, Kedah sume ade....
Lagi-lagi belah utara...

17 October 2013

Aku balik penang, rumah sepupu terapat ku...
Membantu membuat persiapan perkahwinannya...

18 October 2013

Majlis pernikahan sepupuku...
Aku lah tukang driver, pembantu peribadi dan pengapit..
huuuh... Alhamdullilah, sepupuku selamat menjadi isteri orang dengan satu kali lafaz...


Drebar lorii
Dah macam artis dah!


Alhamdullilah...
19 october 2013

Majlis resepsi berlangsung di dewan...
Macam yang dirancang..
Aku laa pengapitnyaa...
Segan.. Makan beradap..
errr... Aku dah la segan dengan orang..
Layan je laa...


 


 




 


Selamat Pengantin Baru Zulia dan Zulhakim.. Semoga kekal hingga ke akhir hayat..
bile jadi pengapit ni tetiba feeling2 nak kahwin plak.. hihi.. 3 NOVEMBER NI Majlis resepsi belah lelaki pulopp... moh jadi tetamu VIP.. haha
:p

NotaKaki: Ni Kali ke 2 jadi pengapit, pertama time kakak sendiri kawin.. macam tahun depan kne jadi pengapit lagi je untuk kali ke 3, adik pengantin ni plak nk kahwin tahun depan.. :/

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2013 Coretan Penaku
Minimum Viewing Requirements: Google Chrome | IE 10